Lakás!

Minineni ,19:47

Hellóbelló!

Tegnap sikeresen beköltöztem, mutatnám a képeket!

http://picasaweb.google.com/lizakbea/20081115#

Pakolás, hálószobaszerelés, meganagy hűtő, mexikói vacsi ( a tortilla 1 dollár volt, vettem hozzá rancséró sajtot, meg mexikói epret is, zsír ugye?), hodály gardróbszoba, méghodályabb hálószoba, állat- és növényvilág az ablakból. Mikor jöttök?

Mókusok itten is vannak, reggel már láttam a teraszról, majd etetem őket, hátha odaszoknak.

Van már ámerikai bankkártyám is, ki is próbáltam, természetesen egy kötősujságra fizettem elő vele.

Kiderült, hogy a kóla mennyire egészséges, minden dobozra ráírják, hogy no fat, meg low sodium. Ki hitte volna!

Várom a híreket a Pandancielről!

Puszik!

A bejegyzés trackback címe:

https://minimemphis.blog.hu/api/trackback/id/tr70770846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viccesnev 2008.11.17. 20:09:41

belfegor, hahaha. látom jól van!

hámozott lufi (törölt) 2008.11.17. 20:50:39

Miniiiiiiiiiiiii!!!

Mennyi a repjegy memphisbe??? Mókust akarok, lakást nézni akarok, tortillát enni veled akarok!!! A tortilláért külön irigy vagyok, mert itthon nem hiszem, hogy így meg tudnál venni mindent a boltban. Ranchero??? szerintem cba-ban hoznának nekem lókolbászt. :-)))

Hajrá Miniiiiiiiiii!!!!

pussz és ölellek!

tarkarongy 2008.11.19. 17:18:24

hello Minikem...

nagyon szupi a lakás, nagyon szeretnenk mindannyian meglatogatni.most rohanok csak ennyit akartam, mindjart kezdodik az oram. tegnap pandiciel fergetegesen jol sikerult, furdoztunk a sikerben, hehe, tenyleg nagyon vicces volt, es eszembe is jutottal, hogy te lettel volna valoszinuleg valamelyik suti lany. hianyoztal...
egesz nap picit masnaposan vagyogatok, tegnap megerkezett robert ausztraliabol, aki nagyon aranyos es lelkes, ennek oromere is sikerult eloadnom egy dramai kulcskeresest a vittulaban, felforgattuk azt egeszet, mert azt hittem elhagtam a kulcsom. ma reggel mikor hazamentem benne volt a lakasom zarjaban, szal ott felejtettem, mikor eljottem otthonrol, visztont legalabb bezartam..hihi

irj es nemsokara kuldunk kepeket

bocsi nincs nagybetu se ekezet.csokkkkk

tarkarongy 2008.11.19. 17:51:19

Ildike de cuki szeleburdi vagy! Puszilom, Robertet! Vigyazz a kulcsaidra!En a sajatjaimnak csinaltam egy horgolt kulcstartot. Sajnalom, hogy nem voltam, egesz este ratok gondoltam.Kepeket kuldjetek! Tudom fogni a szomszed vedtelen internetjet, ugyhogy eccaka fenn vagyok a virtalis csetuniverzumban! Meg reggel, vagyis nektek du. 2 korul!

Minineni 2008.11.19. 17:52:15

Az elozot is en irtam, csak elfelejtettem atallitani.

mechita 2008.11.20. 14:19:49

Szia Minike,

nagyon-nagyon szupcsi a lakás és nagyon jól fogod ott érezni magad, ebben biztos vagyok!!!
nálunk minden okés, sebeim gyógyulgatnak, tegnap voltam dokibácsinál, minden rendebn, az előzetes vizsgálatok háromnegyedét gyakorlatilag letudtuk, mert mindenről papírom van de tényleg, úgyhogy márcsak egy balázs-vizsgálat van hátra (gondolhatod, mennyire örül neki, de ő az én hősöm, bátran szembeszáll minden ilyen barom vizsgálattal és kitart) meg nekem egy vérvétel és aztán uccuneki, január elején indulhat a móka.
Tessen nekünk még képeket küldeni lakásról, életmódról, hogyan néz ki maga reggel és hogyan néz ki a munkahelyén! Mindenről dokumentációt, kérem! :-)
Légy nagyon-nagyon jó, vigyázzá' oszt jelentkezz még!
csók X csókok
mesi
UI: MSN címed? asszem felvettelek ismerősnek....asszem....
süti beállítások módosítása