Foto

Minineni ,19:40

Kiokumlaltam a picasawebet, alant elhelyezem a linkeket.

Ez latszik az ablakbol este, villamos, mokusok-http://picasaweb.google.com/lizakbea/20081109?authkey=ugXrvFUUM88#

Gepjarmuvek (Dongi kedveert)-

http://picasaweb.google.com/lizakbea/Kocsi?authkey=F2pf9vYpxRQ#

A leendo lakokornyezet, apartimento mustraval, a butorozatlan lesz az enyime-

http://picasaweb.google.com/lizakbea/20081106?authkey=qNq2ANS-xfE#

Lesznek majd szebbek is, most eppen lemerult a fotoapparat, amerikai toltoert kialt.

Csokszor csok!

A bejegyzés trackback címe:

https://minimemphis.blog.hu/api/trackback/id/tr100762085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Áyamáya 2008.11.11. 14:05:34

MINIKEEEEE!!!!!!!!

Booldog szülinapot!!!

Csókok!

Sokszor gondolunk Rád, Ildi is, csak ma már nem bizts, hogy tud internetezni.

Puszika!!!

Tarkarongy 2008.11.11. 15:27:34

Boldog, boldog, boldog születésnapotttttttttttttttt

csok es nem is kommentelted a kalapbulis képeimet...donnerwetter, megwuduzlak....remélem van csini tortáta, ha hazajössz minimum naptortát sütök neked utólag..

addig is fogadd szeretettel ezt a csodás cowboy kalaptortát...

puszzzzzz

www.londoncake.com/images/002686%20Pink%20Cowboy%20Hat%20Birthday%20Cake.jpg

Minineni 2008.11.11. 21:30:40

Kaptam tortat! Felkoszontottek a laborban! Udvozlolappal, mindennnel!

hámozott lufi (törölt) 2008.11.14. 08:12:50

Srácok -lányok-kispajtások!

Kijöttem a kagylóból! Azaz nem vagyok már úgy beágyazódva mint a gyöngy. Persze gyöngy sem vagyok, de ezt hagyjuk máskorra-másoknak. A lényeg, hogy elkezdtem dolgozni egy hostelben (www.hostelsclub.com/hostel-hu-8111.html), A Hostelben és abból kifolyólag, hogy 24órát kell egy olyan helyen töltenem, ahol internet is van, lassan kezdem utolérni a cyber életem. Megnézegettem a képeket a lakásról (undorító:), a mókusokról, a mászós képeket, mesibalázs eljegyzési képeit, ildi kalapjait, aztán végigolvastam a blogot (alma együttes!!!!váááááááááááá) és most meg itt vagyok.

legjobb mondatok:
mechita: Kitartást drága, lassan beépülsz, mint mazsola a sütibe! :-)))
ild: nem is kommentelted a kalapbulis képeimet...donnerwetter, megwuduzlak....
áyamáya: sleeping beauty!!!!!! Vááááááááááááááááááááááááá

na ennyi, mert pont most telik le a 24 órám. de jövök szombaton meg vasárnap is 12órázni...

Addig is sok szépet!

viccesnev 2008.11.14. 12:12:52

kivánszorogtam az ágyból, nekem is van már ekkáuntom, szóval hello.
majd nézegetem a blogot, meg már 45 fokig hajlik az operált lábam, hurrá!
és amit még mindenkinek látnia kell, az ez:
images.google.hu/images?hl=hu&q=smallest%20chameleon&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
a világ legkisebb kamélonfaja, szerintem vicces.
FT

tarkarongy 2008.11.14. 17:10:25

Hello Minner!!ű


El sem tudom mondani, milen napom van ma...Először is kilakoltattak a lakásomból néhány órára.Körülbelül három körül " dörömböltek" a rendőrök az ajtómon, hogy minden fontos iratommal, és amennyiben ilyenekkel rendelkezem-gyógyszereimmel, 5 percen belül hagyjam el a lakast mivel egy 100 kilós bomba került elő a szomszédos építkezésen, kényelmetlenül közel a benzinkúthoz..Hat gondolhatod, ott álltam leragasztópisztolyozott gatyában és azt ismételgettem, hogy nekem dolgoznom kell( a keddi pandiciel bemutaós ruhák nem állnak túl jól, az egy hetes lemaradast, gondoltam, ma behozom él egész nap ezt fogom csinálni)!Szóval szörnyű volt.

A lakásból kilépve, éppen egy mentőosztag nyomult be az ajtón, akik Erzsike néniért jöttek, aki annyira megijedt a bomba hallatán, hogy rosszul lett..
Balra nézve a ház többi nyugdíjas lakója gyülekezett, akik teljes pánikban próbálták eldönteni, hogy kollektíve melyik biztosítót támadják meg acélból, hogy a kialakult helyzet kapcsán lakásbiztosítást kössenek. Engem hívtak segítségül, én pedig lebeszéltem őket az akcióról, nem örültek neki, hogy valószínüleg ebben a helyzetben senki sem fog velük biztosítást kötni. Ezt követően elindultam az irataimmal és a nem létező gyógyszereimmel, hogy elhagyom a veszélyes övezetet. Nem sokkal ezután felfedeztem, hogy nincs nálam a pénem, úgyhogy visszakéredzkedtem a saját lakásomba. A rendőrök mindeközben csoportokba gyülekezve ráncolták a homlokukat és néha ilyeneket mondtak: " nem tudom mi lesz ha ez felrobban" illetve "ilyen nagyot még sosem láttam"...

Ezek után felszálltam a villamosra, ahol oriási veszekedés tört ki, miután a házunkból kis csapattá erősödött " biztosító küldetés" tömegesen szállta meg a villamost. Úgy tünt nem férnek fel, de a csapatszellem győzött, így még a Moszkva térig hallgathattam a " bomba" mindenféle paramétereit..

Hát igen...Túlvagyunk rajta, megmenekült a Bah-csomópont, írja éppen az Index, miközben ülök a Ritáéknál a földön és ragasztom a Croisson-okat egy kivénhedt fűzőre...

Siok puszi és régen írtál!!

szeet:
ildi

Minineni 2008.11.14. 23:15:12

Csocsirissimi!

Megvettem minden cuccot, bekottetem az aramot, most megyek pakolni, holnap irok! fotokkal alatamasztva! Wonderful!
Mindenkinek kotelezo meglatogatni!
Pandanciel forever!
Pusszantas!

hámozott lufi (törölt) 2008.11.15. 18:57:32

jaj!

be sem mutatkoztam rendesen: hámozott léggömb alias kopi.
csak hogy ne mondhassak semmi csúnyát az álnév leple alatt... :-)
most ennyi, mert elment az agyam szünetre, úgyhogy mennem kell utána!

pussz és ölelés mindenkinek!
süti beállítások módosítása